mitt hjärta blöder

är det lite karma som gör att när något går bra på en front så går det sämre på någon annan? trött på detta men det bra gör att det dåliga känns värt att kämpa för endå, antar jag.

funderar på att börja blogga lite mer faktiskt, skööönt att få skriva av sig ibland! dock kommer jag inte länka den på typ facebook, känns skumt att människor man inte känner så bra läser personliga saker om en, och nej detta ska inte bli en snyftig blogg.

just nu väntar jag på min gose och ser hockey, frölunda ligger under...idag fyllde även mor min år, grattis till världens bästa! vi hörs imorgon för nu ska jag äta upp det sista av tårtan..hehe. puss o kjaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0