jag älskar dig, alltid linnea

för när du känner att du inte orkar, då ska jag hjälpa dig
för när du inte har orken till något alls, ska jag få dig att orka endå
för när du känner dig ensam, ska jag alltid räcka ut handen till dig
för när du gör fel, då ska jag älska dig lite mera

du är bara människa, du kan inte vara alla till lags. jag har själv insett att det inte går att vara sån, man krossas av det tillslut. man ska göra det man blir glad av, vara med dom som drar en uppåt och bryr sig mer om en en vad dom bryr sig om själva. det kan ta tid att hitta vad man vill och vart man hör hemma, men när man väl gjort det kommer man bara vilja vara där hela tiden. du är hemma för mig lilly, du får mig alltid så fruktansvärt glad. ställer aldrig krav, är alltid dig själv och är helt enkelt en sån fin vän. är glad att vi hittat till varann så bra nu, för jag behöver dig. jag älskar dig alltid linnea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0