På legenders axlar

Förväntningar, gemenskap, skratt, tårar, besvikelse, kärlek, människor och en helt otrolig sport är hockey för mig. Jag själv skulle aldrig kunna göra det dom gör, är som bambi på hal is. Men tror inte riktigt folk förstår att fotboll och ishockey är två helt olika sporter. Jag själv tycker det är roligt att kolla IFK och öis och dom lagen spela men jag bryr mig inte så mycket om vem som vinner så mycket endå.
Har själv spelat fotboll och har insett att jag måste sysselsätta mig på dagarna med något som innehåller sport, och nu har jag bestämt mig för att köpa säsongskort nästa år!! Åååh är så sjukt taggad på det så det är galet!! Ska köpa en ny fin tröja jag ska slita ut under det halvåret!! Kommer bli sjukt najs! Men nu hinner jag inte skriva mer, ska till lina med dess och bara umgås. För gött.  puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0