är glad, i guess

bloggar tyo bara när jag är riktigt glad! och nej, har inte varit deppig i typ ett halvår men nu mår jag så bra som jag bara kan.

är bra på kompis fronten, livet är för kort att bry sig om skit som egentligen inte spelar någon roll. tjejer är tjejer, så är det. älskar alla mina vänner så fruktansvärt mycket!

kan ju ha världens bästa mamma och pappa, familj låter töntigt för mig att säga när jag bara bor med mina störda föräldrar. utan dom hade jag dött under min tonårstid kan jag ju säga, stooooor kärlek till dom!

finns det en någon killfront? njaaah, bangar killar dirr hejdå byebye ha det bra. går inte att leta efter kärlek har jag lärt mig, och förväntar mig att träffa the love of my life denna sommarn endå så! jag skoja, ska ligga sönder. skoja igen. är så rolig idag!

nej men ska ärligt börja blogga igen, är sugen! nu ska jag sova, ska ju till skolan imon, woohoooo. (döda mig)

pusspusspusspuss xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0