Lycklig

Just just just nu, så känns allt förvånansvärt bra. Förutom ett dunkade huvud och lite illamående så mår jag bra idag känns skönt. Ska sluta tänka så mycket på allt hela tiden utan bara göra som jag vill och bara försöka må så bra som jag kan. Nog med inre känslor!

Igår var jag på krogen woopwoop, cool tjej.. Var riktigt trevligt! Firade sebbe med massa goa människor, en riktigt lyckad kväll. Var dock inte lika kul att spy på bussen hem klockan tre, pinsamaste jag gjort fyfan..

Nu ikväll så ska jag träffa min bästa dess och passa antonio, ska bli mysigt. Perfekt lördag helt enkelt, fattar ni hur soft mitt liv är eller? Precis, tänkte la det:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0