2011-2012

2011.

har mestadels varit ett helt underbart år, är riktigt nöjd med vad jag gjort och är så glad när jag tänker tillbaka på alla fina minnen. HELT SJUKT, att det snart är ett år sedan jag såg justin bieber live, snart ett år sedan jag fyllde 17 och längtade så mycket tills jag fyller 18 och nu gör jag äntligen det snart. (lm röd och krogen heeere wee goo!!) nej men ärligt nu, går att skriva så mycket fint men räcker väl med att säga att mitt år rockade!!
2012.
vad ska man säga? vi kommer dö, hello hell! skoja, vi kommer inte alls att dö. (21 december, 21 december..) detta året längtar och ser jag fram emot ALLA resor woohoo! kommer förmodligen, eller är 99% säker på att spanien blir givet i juni! men innan det london i mars, där jag ska se på justin bieber live. oh my good, om han kommer är jag i himlen. sen gotland, och sen bra untza runt. vill säga I LOVE YOU till alla mina älskade vänner, nära och inte nära ni är bäst. nu ska jag tjata lite till på min pappi, det är ju som sagt han som betalar resan. ska bli jätte snäll nu, hehehe. puss på er hoppas ni haft en dajlig helgggg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0