you are messing my flow dudeeeeee

hej hallå tjenna tja shu hey haj walla!
har inte skrivit på ett tag känns det som (?) jaja

i torsdags var jag på hockey med emilia, saknat denna goingen hur mycket som helst! best friends no matter what!
var as kul iallafall, o frölunda vann såklart ;) kolla även på matchen med emilias killkompisar, som förövrigt var hur sköna som helst! frölunda vann till slut matchen med 4-3, fortfarande oklart om dom går till slutspel eller inte!
idag, fredag. har jag varit i skolan på en matte lektion, sen till uf mässan fick med mig ett par skit fina körs örhängen!

dom såg ut ungefär såhär
och nu myser jag i soffan med gose sandra! ser på let's dance och gottar oss.
OKEJ BÖRJAR FÅ PANIK, JAG ÄR 16 ÅR OCH SITTER HEMMA OCH SER LET'S DANCE!!!! känns som jag är 40 redan, men imorgon då fan smäller det! förkrök hos mig med favvisarna, sen blir det ferre! naaaaaajssssss. taggad!

Men nu ska jag fortsätta kolla på frank's sexiga moves! lateeeeeeeeeer
min date för kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0