Världens bästa farbror

YES YES YEEEEEEEEEEEEES.
Är så glad så jag bara vill hoppa upp och ner just nu!
Fick idag reda på att i början av sommarn så drar jag, pappa, anders, och farmor till Turkiet, Antalya i en vecka!
Ska bli så galet härligt.
Var ju på samma ställe förra året i sommras, och det var helt underbart.
- Att jag inte får ta med någon kompis, men kan bli kul att få lite tid med pappsen!
Förra året bodde vi på ett hotell som hette Villa sunflower 1, och Villa sunflower 2. Jag visste inte att farmor, farmors syster och anders skulle med dom överaskade mig pappa kenny och matilda på flygplatsen! Vet inte om jag ångrar den resan nu eller inte efter omständigheterna, dah klart jag gör!
Men iallafall! Det hotellet vi bodde på då var hur bra som helst, funderar på att övertala dom att åka till samma ställe igen. Fast kan ju dock bli kul att bo på ett nytt ställe också, men det löser sig!
Nu kommer lite bilder från hotellet, och även personliga bilder från den förra resan :)
Vad folk en säger, är turkiet bästa landet att resa till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0