there is something called p-e-r-f-e-c-t

Vill tacka mina underbara vänner.
Vill tacka min underbara familj.
Utan er vore jag absolut ingenting. Älskar er mest av allt på denna jord.
Vill även passa på att tacka Justin för att han är världens finaste person. Är seriöst kär i någon jag inte träffat tror jag. Naaaaajs, psyket nästa.
Nej men tack mina älskade bruds för att ni gjorde dagen så bra, ni är mina allt allihopa! (L)
Min man. Min pojkvän. Min blivande soulmate, njaaah kanske inte.
Men seriöst nu, jag skulle göra allt för att träffa denna människa.
Never say never right?! ;) Btw kommer dygna inatt är helt flippad just nu, kommer vara härligt trött i skolan imon. Men vem fan bryr sig? Inte ni som läser iaf. gnighttttttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0