synsam synsam synsam

Hej.
Just nu är jag i skolan, sitter brevid min baaaabe Sannisen. Lösa är fan en sak hon är bra på iallafall! ;) Haha ..
Idag efter skolan ska jag hem äta, hämta pengar, sen tillbaka till stan och sen vid sex ska jag möta upp emilia vid sex på korsvägen. Naaaaaajs! Har saknat henne huuuuur mycket som helst. Tror vi har en hel del att snacka om :)
Sen ska jag gå till bergakungen och hämta ut våra biljetter till never say never filmen med justin bieber! LÄNGTAR.
Sen går vi till scandinavium och möter upp min pappsss och ska nog äta på donken, hä hä! Sen blire att se sista matchen för detta året, hoppas f*n frölunda vinner idag!
Detta kommer bli en gosego dag, och just det! Sandras pappa är magsjuk så idag sover hon hos mig!
ttyl
Henrik lundqvist, som nu spelar i new york rangers! Frölundas bästa målvakt genom tiderna! Sjukt snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0