nu och föralltid

Hade tänkt att berätta om min bästa vän, den tjejen som förgyller min och allas dagar (L)
Min gose har gått igenom allting man kan tänka sig, och sånt en 16-årig flicka inte ska behöva gå igenom alls. och verkligen inte i sån ung ålder.
Jag personligen fattar inte hur hon kan ha blivit en sån bra och helt jävla underbar person endå? För denna tjejen jag snackar om betyder verkligen ALLTING för mig. Utan henne skulle jag ta första bussen till en brojävel och hoppat dirr. Jag är helt seriös.
Tror ingen fattar, och inte ens jag. Hur jag och denna fina tjej kan ha fått sån kontakt på så kort tid? Jag tror inte det går att beskriva om jag ska vara helt ärlig. Och jag tror faktiskt jag, eller jag vet att jag har hittat min syster.
Med detta betyder inte det att jag glömmer mina andra vänner, gamla vänner, eller tom ovänner, men jag och hon har sån kontakt och sånt starkt band till varann att ingen och inget kan komma emellan oss. Och det är redan bevisat.
Jag tror och vet att en gång i livet träffar du någon som faktiskt kompleterar dig till tusen. Och jag har hittat min.
Jag säger inte att denna tjejen har brister, jag vet själv att hon tycker jag är den lataste någonsin. Men det är våra brister som gör oss speciella, jag menar min vän väger över 150 kilo, men det är bara mer och älska liksom!
Nej jag skoja, även om hon klagar på sig själv hela tiden så är hon den vackraste människan som finns.
Jag tror alla faktiskt vill ha en bästa vän, och jag är så glad att du är min. Den tryggheten som finns i att alltid ha någon man kan lita på, som man kunde ge sitt liv till helt enkelt är faktiskt helt fantastiskt.
Ville bara ta och tacka dig, min älskade vän för allting du har gett mig denhär korta tiden och hoppas på mera minnen och underbara tider med dig.
Vet att sånnahär texter känns så överdrivna och så, men jag menar varje fucking ord. Och det vet jag att du vet.
Jag älskar dig, Desiree Viktora Brandt.
Lätta spår i sanden
Och en vind som smeker ömt
Jag är så lycklig att jag fann den
Den lyckan som jag alltid drömt
Så kom närmre mig
Låt mig värma dig

För att du finns
För att du kan
Du leder vågorna mot land
Du river murarna mot världen
För att du ser
För att du förstår
Nu lyser himlen där jag går
Du tar min hand och visar vägen

Kommentarer
Postat av: desse

du är så jävla bra älskar dig så jävla mycket du gör mig så jävla glad hade aldrig klarat mig utan dig <3

min stöttepelare mitt allt

bästajävlavännen någonsin <3

2011-03-13 @ 23:31:36
URL: http://dessireebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0