my five best friends

Fattar inte riktigt varför jag går till skolan när jag är sjuk, och bättre blir jag ju inte heller. Hade engelska prov idag och börja helt plötligt blöda näsblod, jätte mysigt. Verkligen.
Funderar på att vara hemma imorgon och vila upp mig inför helgen, får se hur jag gör. Kanske drar en mys-helg med mina föräldrar, och kanske drar och softar någon dag hos thomas! Kunde inte fått en skönare morbror en han, får göra i stort sett vad jag vill där. Längtar tills onsdag btw, och till lördag då Sanna fyller år och jag och brudarna drar och käkar på resturang! Har bästa presenten till henne :)
Igår kväll när jag kom hem var jag helt slut som sagt så, mamma ville jag skulle börja kolla på en serie med henne som heter .. ah ni ser bilden ovanför. Kanadensisk är den också, awsome ;) Nej men den är hur bra som helst, det är en miniserie som är i tre delar och håller på i sammanlagt sex timmar. Som tur var har vi spelat in den på tv:n så man slipper vänta och kan spola över reklamen.
Btw Jack som är med, han på bilden längst ner till vänster .. ÄR HUR SNYGG SOM HELST. Kanske inte på bilden men i serien, jesus! Hade inteeeeeee bangat han kan jag lova!
Nu ska jag fortsätta äta ostkrokar även om jag inte känner någon smak. Fml, byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0