(L)

And I will love you, untill the end of time.
Min fina vän. Tack att du har gjort gotland till den bästa veckan på hela året. Sånna jäkla minnen vi har därifrån!
Det är fan inte klokt. Även om vi nästan aldrig ses längre, så spelar det ingen roll. Veckan på gotland visar hur mycket du betyder för mig.
Och enda sen vi föddes har du varit som en lillasyster för mig.
Kommer dock ihåg att jag störde mig helt galet mycket på dig när du skulle härmas helaaaaa tiden, du tog samma dricka som mig när vi var utomlands när du inte ens gilla något förutom fanta, och du skulle alltid ha samma frisyr och kläder, och du skulle alltid gilla den killen jag tyckte var söt. Fast nu i efterhand är det bara hur gulligt som helst.
Älskar dig med hela mitt hjärta älskling, och kommer alltid göra! Taggar till gotland redan nu!
E (L) J, precis som vi sa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0