in the club, the club

Hejsan! Sitter just nu och kollar på melodifestivalen, tycker faktiskt den är bättre en 2010!
Kommer seriöst börja gråta om inte Danny vinner, han är för snygg för att förlora ;)
Igår blev en kaos kväll, fast endå helt okej. Fattar inte hur det alltid kan spåra när vi brudar gör något?
Men tack babes för en underbar kväll, och ett stort + till Desse och sofia, ni är bäst!
Vi var i landvetter på lokalfest, hellströms som hade fest igen. Tråkigt nog var detta den sämsta lokalfest jag någonsin varit på. Litet, trångt, dålig musik. Man blev inte taggad helt enkelt. Men drog i min goo dricka, och vipps
så blev allt roligt!
Ska dra nu och kolla vidare på melodifestivalen med mina päron nu, har namnsdag idag så hoppas på en fin present i veckan, hihi.
Har tyvärr inga bilder från helgen så blir en random bild, hoppas det duger! Pusss
sannapanna heter jag, o ja e så go o glà!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0