im not 2 cool 4 school, tyvärrr

Har kollat på avatar nu, och gjort klart fyra inlämningar som jag missat.
Svar nej, jag försöker inte höja mina betyg vill bara inte det ska komma upp på utvecklingssamtalet att det är något jag har missat att skicka in. Har dock en grej kvar i bilden, men det går fort. Efter jag gjort klart den ska jag kolla på en gosig film sen försöka sova.
Nu är det tisdag idag, snart onsdag. Om runt 2 dagar, fattar ni två dagar?! Ska jag, Jenny Svanung få se snyggaste killen i hela världen (nej jag överdriver inte, tycker inte det finns någon snyggare en han) i verkligheten, inte på tv, inte på datan inte på mobilen. Jag kommer vara i samma rum som killen jag avgudar wtf! Helt sinnes.

Tack min älskade Desiree Brandt att du är snäll och följer med, hade aldrig åkt utan dig.
LÄNGTAR! Kommer utan tvekan vara bästa stunden i hela mitt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0