Idag är ingen vanlig dag

Idag fyller världens finaste kille år
Grattis på 17-årsdagen Justin!
Jag tror inte folk förstår hur mycket jag verkligen älskar att lyssna på hans musik
att jag älskar att se på videos på youtube med han, att jag älskar att snacka om han som att jag kände honom.
Han är den enda kändis som jag verkligen tycker är riktigt bra .. Fast vill helst inte se sånna bilder om ett år eller två..
Men som han själv säger så är han med personer som håller han med båda fötterna på jorden, och en så länge så har det ju inte gått utför iallafall! Han är också väldigt troende, och hela hans crew är det så tror det kommer gå bra för han! Sen vet ju ingen hur det blir när han är 18, då han är myndig. Men jag håller tummarna att han alltid kommer vara samma gamla justin!
Grattis för femtelfte gången hoppas din dag blir hur bra som helst, och att du spenderar den med dina nära och kära (L)
There's a dream in my soul
A fire that's deep inside me
There's a me no one knows
Waiting to be set free
I gonna see that day
I can feel it
I can taste it
Change is coming my way

I was born to be somebody
Ain't nothing that's ever gonna stop me
I light up the sky like lighting
I gonna rise above
Show em what I'm made of
I was born to be somebody
I was born to be
And this world will belong to me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0