i will pick the world up, and i will drop it on fucking sverige

ÅHHHHHHHHHH, FÅR PSYKOS DAMP FUCKING PSYK RYCK!
VARFÖR I HELA FRIDENS NAMN FÖDDES JAG I SVERIGE AV ALLA JÄVLA MILJONER LÄNDER SOM FINNSI VÄRLDEN?
fattar inte hur folk kan försvara sverige med "men vi har en fin skärgård" man kan gå på liseberg" "finns må
fina slott och museeum man kan kolla på" VEM FAN GILLAR MUSEEUM? OCH JAG BLIR FAN ÅK SJUK AV BÅT!
vill bara försvinna till danmark en vecka med min finaste bästaste allra underbaraste vän, desiree brandt. kom hem nu, jag saknar dig för mycket redan helvette.
nu ska jag gå ner hämta cola, städa mitt rum, ringa sanna (du är awsummme) och sen sätta på min grymma högtalare och lyssna på justin för hela sverige. nej nu jävlar ska jag ta tag i saker som behöver göras, kommer sluta med att jag ligger i sängen och läser miljarder justin bieber bloggar men endå!
+++++++++++++++++++ till er älsklingar





27 dagar kvar, counting down the days!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0