I guess I just miss my friend

2009-2010

Nyår.
Jag kommer ihåg det så väl, du var så fin. Du hade nojjat i timmar om din klänning var för mycket, om du skulle ha platt eller lockigt hår, om du skulle ha stövlar eller kilklackar, om du skulle dricka cider eller vodka.
Du ville verkligen få allting så perfekt, du hade kunnat gå i mjukis, utan smink och druckit fanta, du hade varit lika perfekt för det. I mina ögon kommer du alltid vara det.
Du var så vacker, den kvällen var den bästa i hela mitt liv.
Med dig var bekymmer typ, fan vi kan inte ses idag. Under den tiden och speciellt sommaren då vi lärde känna varann, den bästa i mitt liv.
Du och jag var det ju, du och jag. Min fina vän.
Så underbara år, dagar, månader och minuter med dig.
Och bara gud vet hur glad jag är att jag fick chansen att lära känna dig.
Tycker synd om alla som inte fått chansen till det.
Min lila prinsessa.
Vad hände med oss? När börja allt spåra ut? Var det mitt fel? Var det bådas fel?
I början tyckte jag allting var ditt fel, sen var det bådas, men nu är det bara mitt.
"För mig är du en ängel på jorden" Önskar jag hade chansen att säga detsamma.
Ett tag var du min enda vän, då allting sket sig fanns du där. Bara du. Så jävla stark är du.
Du har verkligen gjort mig till den jag är idag.
Vet att det aldrig kommer bli vi två på samma sätt som det var igen, tider förändras.
Men det är okej att sakna, och jag saknar dig. Det gör jag varje dag, hela tiden.
Skulle vilja ringa dig, vara med dig, krama dig och berätta om allting jag varit med om.
Du hade skrattat. Så mycket roligt som jag varit med om som jag velat du skulle vetat!
Just nu är jag faktiskt glad att jag ens fick chansen att lära känna dig.
Och minnena kommer jag aldrig glömma, alla bilder på oss kommer jag aldrig radera.
Det påminner varje gång om hur lycklig jag var med dig.
Hoppas du har ett otroligt bra liv nu, och jag tror, nej jag vet, att vi kommer bli vänner igen när tiden e inne.
Jag saknar dig, kan du komma tillbaka nu? Det är inte kul längre. Inbillar mig att allt är en dröm ibland, att du och jag precis skulle ta bussen in till heden och kolla på alla snygga killar, att vi skulle in och se gothia invigningen.
Jag älskar dig föralltid min fina vän, glöm aldrig det.


I am flying
my heart is taking over
the world is flashing by
higher higher higher
I will follow wherever it might take us
chasing through the sky
higher higher higher

våran låt (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0