haters need to stop and just listen

okej, justin bieber är kung!
nemen hejsan svejsan, nu sitter jag i skolan har turism, som faktiskt är hyfsat kul. sitter bredvid min bigmich, vi har just börjat ett arbete som handlar om att vi ska välja ett land vi gillar/som verkar intressant... VILLE VERKLIGEN VÄLJA CANADA MEN NEJ, BOBECK VILLE EJ DET. Elakt. Skoja ba, mich vet att du läser min blogg ibland, hehe.
är rätt tom på ord idag, vädret gör en ju fan deprimerad. tur att jag har massa resor att se fram emot 2011, danmark-öland-gotland. wohoooo, så jävla taggad!!
nej nu ska jag börja söka om maldivernas vita stränder, hade inte varit fel att dra med mich dit just nu och softa lite ba.
pussssssss
en skönhet klär i allt, är nunna idag om det är okej? ingen som säger emot? gött, tack.
jag och världens goaste michelle (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0