god morning sunshine

not, regnar ju fan. jätte roligt, tänkte vara lite sommrig idag men nej istället skiter jag i att bry mig hur jag ser ut fullständigt. (inom rimliga gränser)
har ju praktik på bikbok nu och det är hur kul som helst! får göra allt dom gör förutom att stå i kassan, och ska försöka fjäska lite sistsa veckan och fråga om dom kan lära mig hur man gör iaf ;) *ler* HAHAHAHHAHAHA, SKOJA. *skojar* *suck* tycker det är så sjukt fult när alla stora bloggerskor skriver "och så åt vi en mysig middag, *ler*" hahahahahhaaha, är så övertrött nu. Nu ska jag borsta tänderna och sen ska jag gå ut till bussen, har lagt in massa nya låtar på mobilen så blir en goo bussresaaaaa.
hörs när arbetarn är hemma igen, peaceeeee
haha! sandra jag och linda. goa tider (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0