en bild säger mera en tusen ord

nästan ;)
tror inte riktigt att jag fatta det en, går liksom inte in i mitt huvud. har trott att jag drömt massa gånger, men det är ju verkligen sant. jag ska se..
justin drew bieber. live. danmark. 1 april. 23 dagar kvar. mamma. pappa. desse. oslagbart.
folk har spekulerat och frågat så mycket, hur jag kommer reagera? den första sekunden när jag ser han live för första gången. vi har ju även dom bästa platserna, dom som kosta mest så vi borde ju se han hur bra som helst.
har kommit på en bra förklaring till hur jag kommer reagera när jag kommer få se han, röra sig, andas, dansa sjunga, prata, gå. allting kommer vara helt perfekt!
jag tror att jag kommer känna alla känslor och allting som är möjligt och även omöjligt kommer jag kunna känna på en och samma gång. kommer få psykos helt enkelt. hoppas fan (ursäkta att jag svär) inte att jag svimmar iallafall..
om jag hade fått en önskan i hela mitt liv, hade jag faktiskt varit så självisk och önskat att få träffa justin. helt seriöst hade jag det - hade inte kunnat snacka för hade ju skakat, hallucinerat  osv osv men endå!
nej nu ska jag sova, sweeet dreamssss
14 dagar kvar till bio premiären av hans film också, never say never!
ska gå med dom bästa vännerna någonsin - bobeck :(
inte för att vara sån men under filmen kommer jag vara i en helt
annan värld .. C-A-N-T W-A-I-T!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0