2fast4you

Heeeeeeeeeej! sorry för dålig uppdatering. he he

Kan ju berätta om min helg:
Fredag: Hade bara en lektion, sen vidare till uf mässan med klassen (obligatoriskt) Rätt schysst! Sen drog jag desse, sebben och suss till donken. Mötte även upp min ängel emilia! Åt lite glass o sånt, sen följde jag med desse till ungdomsmottagningen, hon skulle sätta in en p-stav. Det roliga var att jag var räddare en henne, men hon var jätte duktig iallafall! Sen åkte jag och hon till nils ericsson, köpte en cola och softa lite, kramades rätt mycket med iom att hon skulle på konfa läger (jaaaa, hon är lite efter en alla andra) sen skulle hon åka, så jag tog bussen till mk och mötte upp mamma och hjälpte henne att handla, vi köpte favorit maten. kyckling, revben och camben potatissallad och bea sås! och maaaassaaa cola! mummmsss :) sen efter vi käkat kom sandra, och då softa vi lajttte hos mig! sen åkte hon hem och jag gick och la mig, fick även ett utbrott var AS ARG vet inte varför men det blev jag.
Lördag: Mammas födelsedag! Annelie och Ove kom till oss vid tolv, åt lite tårta och sånt. Gav även mamma ett jätte fint halsband från pearls for girls, där det stog " änglar finns, du är en" av mig fick hon en puss fattig som jag är..Av pappa fick hon en mobil, och biljetter till någon teater (OKEJ HAR NI BLIVIT MINDFUCKADE, NI GÅR ALDRIG PÅ SÅNT?!) Sen kom pappa hem vid typ fyra och fixa sig, då satt vi i ute rummet och softa lite fick även lite öl, naaaajjjs. Sen åkte dom och jag fixa mig. Sen gick jag bort till sandra och där var ju ingen mindre en lilla brakman också, hon var lika rund som vanligt (L) Sen bestämmde vi oss för att dra till en fest vid redbergs, han som hade ferren satt tydligen i rullstol .. när vi hade hoppat av spårvagnen så mötte linnea och rebecka oss, schyssta vänner endå. Sen kom vi in, och ser killen som hade ferren bjrön svischa förbi i sin rullstol, den var riktigt hightec faktiskt! Sandra fick sig ett gött ragg, han såg seriöst ut som min kompis lillebror och han är en tolvårig fjortis. inte okej sandra, inte okej.. Rökte även någon pipa under kvällen, och ringde samtal till en person som jag itne borde ha ringt. BRA JENNY BRA. Sen vi halv två hämta sandras pappa oss, så då åkte vi hem till henne och somna vääädligt fort. Åt lite mackor först ba, och sandra käka chips :)
Söndag: Vakna av att sandra aggressivttttt drog av mig täcket, mindre kul. Gick upp åt frukost, gick hem. Var hemma i typ en halv timma, sket i o fixa mig drog till nisse mötte min fis desse, saknat henne som en get. sen drog vi till vasa, köpte cigg choklad cola och donats. mös i solen, var rätt shysst helt enkelt. sen kom även linnea o softa med oss, sen drog jag hem. åt lite, städa mitt rum umgicks lite med mor o far. Sen försökte jag sova, gick ej så bra så smög in till mamma och pappas rum (förövrigt älskar jag att sova bredvid dom, hihi) Vi låg uppe till typ 1 och garva åt namn som satt ihop .. haha sjuka, älskar mina föräldrar väldigt väldigt mega mycket ibland.
vi kom på namn som
oliver-evert
gullvert-adam
bryan-maximilliam
LOL
(Måndag: Just nu sitter jag i skolan och har lektion, hade ingen idrott idag, sköööööönt! Men nu måste jag börja jobba. Kommer bilder från helgen när jag lagt in dom på datan!)

Never say never filmen: 16 dagar kvar.
Danmark, se justin live: 23 dagar kvar.

OMG DET ÄR INTE LÅNGT KVAR NU. KAN INTE VÄNTA; VILL INTE; GÅR INTE O LÄNGTA MER! LÅT TIDEN GÅ FORTARE NU FINA GUD. Jag ber dig.



finaste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0