01:09

Har varit riktigt kass uppdatering känns det som, men vem bryr sig? Tror inte någon läser min blogg endå, bara skönt att skriva av sig någonstans.
Känns som att varje gång jag skriver såhär lite sent på kvällarna blir det deppigt tror det är för att jag sover helt ensam och det är nu hjärnan går i 140 näre gäller att tänka på saker o ting.. Iaf, har umgåtts med mina fina föräldrar, pluggat, städat och chillat denna helgen. Skulle träffa nathalie egentligen men hon skulle inte till mölnlycke och hon bor i frillesås, så blir lite lång väg...men vi ska passa på att ses under påsklovet, har saknat henne! Jajaaa
Tråkigt och kort inlägg, men har inte så mycket att säga .. Så jag skriver mera imon antagligen!
Vad som en händer, så finns ni alltid kvar. Finns inte ord som beskriver hur mycket jag älskar er!
Världens finaste mamma & pappa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0