kill them with kindness

Är trött på att vara "den snälla" hela tiden. Låter kanske som att jag ser mig själv som världens perfektaste människa, men så är det verkligen inte. Har haft så mycket problem med mina förra vänner, och nu har jag hittat vänner som jag älskar så fruktansvärt mycket och som jag aldrig skulle klara mig utan. Tror jag vill vara snäll mot alla för jag vill ju vara som dom är mot mig. Men det går inte längre. Jag måste lära mig att det är OKEJ att vara arg på någon, att det är OKEJ att inte hålla med någon att det är OKEJ att våga stå för det man tycker. Är inte säskilt kul att höra av folk att jag är efterbliven och inte kan något, för det kan jag visst. Detta skulle inte bli något inlägg där jag försvarar mig absolut inte, är bara så otroligt skönt att kunna skriva vad jag vill för detta är ju faktiskt min blogg.
Är så förvirrad också. När jag år ut skolan år 2013 anses jag vuxen på riktigt..JAG VILL INTE. Vill vara 17 hela livet, eller nej 18 då får man ju gå på krogen också. Nej men seriöst nu, jag är så jävla nervös. Snart kommer jag få massa ansvar som jag inte kommer klara. Klarar ju knappt att ta ansvar nu, hur fan ska jag kunna klara mig helt på egen hand liksom? Fast nu finns det ju fördelar med att bli vuxen, jag kan börja forma mitt liv precis som jag vill ha det. Och jag har inte en jävla aning vad jag vill bli. Vet iallafall att jag ska spendera mina första år på gotland i en fin tvåa med bästisen och bara leva livet.
Tror mina förvirrande tankar börjar lugna sig nu, vi hörs senare då ska ni få se på mitt nya favvo snacks!! pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0