bra helg, bra flyt

åh jag hade en sån himla fin helg.

fredagen började med skola, inte jättekul fast denna vecka hade vi projektvecka så det var helt okej faktiskt. Sen efter skolan blev det hem för att äta, mådde kasst men gick över efter att jag dushade. Sen kom linda och vi började fixa oss och dricka lite, umgicks lite med mammi också. Sen kom även min pappa hem efter att ha varit borta i två veckor, saknat han massor faktiskt!! Fick världens goaste parfym, lady million. (såg även en ny justin bieber parfym till mig i väskan, ska spela överaskad på julafton när jag får den hehe) sen drog jag och linda oss mot stan, dock vart vi så kissiga på bussen att vi fick hoppa av vid delsjömotet dra en kiss och sen ta en annan buss. Sen hade vi en sån sjukt bra kväll ute, var på parken bryggan och valand. Att umgås en kväll ute med dom man tycker om mest är galet. Längtar så mycket till nästa helg så det är galet, kommer bli såååå fetttt!! Sen på lördagen vakna jag upp breve en trött lindzor, väldigt bakis båda två och mitt rum var väldigt instängt. Sen var det att gå upp äta fixa sig och sen stressa in mot stan för att se frölunda spela! Var riktigt kul då min mamma, pappa, annelie, ove, sune, jim och liam var där också. Och grädden på moset var ju att frölunda vann med 3-0 :D Sen åkte vi hem softade, köpte massa gott kolla film dampa flumma larva oss lite sen gick vi och la oss hyfsat tidigt. Sen på söndagen tog vi det lugnt, kolla lite film och sånt sen gick vi till jazz och softa med henne sen gick vi till ica och köpte fett mycket godis haha. Sen gick vi hem till mig kollade på hunger games och dampa, jasmine är den jobbigaste människan i världen att kolla på film med men det var mysigt.
Efter denna helgen insåg jag hur lyckligt lottat jag faktiskt är, vet att om em år skulle jag kunna dö för att det ska bli precis som det är nu. Vill inte bli äldre, 18 är en helt okej ålder faktiskt. Jaja, nu ska jag ner göra popcorn och bänka mig framför tv:n med pappa, gameday idag ju! frölunda-luleå, nu jääääävlar!

Puss och ta hand om er. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0