WOOP WOOP

1. Jag är frisk, ääääääntligen.
2. Imorgon ska jag äntligen få träffa Desse och alla mina älsklingar i skolan igen
3. Justin Bieber släpper sitt julalbum om exakt 31 dagar, längtar så jag dör
4. Jag har inte sminkat mig eller haft vanliga kläder på typ en vecka, det ska jag ha på mig imon, wohohoho
5. Min pappa åker till spanien i två veckor snart = massa fina saker med sig hem till mig
6. Jag har äntligen börjar ta tag i skolan, pluggat väldigt mycket nu när jag varit sjuk. Bra jenny!
7. Det börjar bli ordning på mitt rum + har FETASTE högtalarna ljudet är maxat asså!
LIFE IS GOOD NU JADAAAAAA MANNEN vi hörs senare pusss pusss puss kram och kärlek osv osv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0