perspektiv

om man tänker efter så har vi det, om man tänker på vi som bor i sverige så tänker vi för sällan på hur bra vi har det. visst, har inte gått igenom särskilt mycket hemska saker i mitt liv men om man tänker på hur bra man egentligen har det.
det jag tycker är hemskt är när en kompis sviker, när mamma gör äcklig mat, när jag inte får saker jag verkligen vill ha. typ. dåliga jävla exempel men tänk på dom som knappt har mat och kläder svårt för att fatta sånt när man inte har sett det men det jag vill komma fram till ..
när allt känns som sämst, försök att tänka på hur bra ni egentligen har det och våga jämföra er med andra människor. jag lovar, ni kommer må så mycket bättre då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0