HAPPY BIRTHDAY 2 YOU

Idag fyller min pappa, min bästa vän, något av det bästa jag har år. Min pappa börjar bli gammal, naaah inte en!


Kan ju börja med att berätta att pappa har varit min bästa vän sen jag föddes. Inte för att jag var så social just då, men ni fattar. När jag fyllde fem år började jag spela fotboll, och efter ett år i Mölnlycke if så blev pappa tränare tillsammans med Urban & Carina. Detta ska ju inte direkt handla om min fotbolls tid utan hur mycket jag faktiskt tycker om min pappi.
Det var inte bara fotbollen som gjorde att jag ville vara med honom, vi gjorde verkligen allting tillsammans. Vi åkte och bada, åkte till stan, hade fotbollskvällar, gick på ishockey m.m Och vi hade kul, det hade vi. Det var på den tiden man sket i vad folk tyckte, då man bara brydde sig om sig själv. Önska att det var så nu också. Då man åkte iväg utan att rby sig om folk glodde på en även om man hade kläder som inte alls matcha osv. Dock tvinga mamma mig att alla mina kläder matcha, fml .. Fredagar var också våra dagar då jag mamma och pappa åkte till affären köpte tacos massa godis och dricka och kolla på idol, sen somna jag alltid i soffan och pappa bar upp mig till mitt rum. Lite roligt att jag alltid var lika förvånad hur jag hamna i min säng när jag vet att jag somna i soffan.
Kan tyvärr inte skriva mera nu för sitter i en otroligt skev ställning ...

Grattis på födelsedagen världens bästa pappa, ingen får mig att le & skratta som dig även om du har ett temprament som heter duga & även om du är lika virrig som en fluga i ett spindelnät. Utan dig hade jag inte klarat mig helt enktelt.


Du kommer alltid ligga mig närmast hjärtat pappsen (L)




Jag älskar dig, det kommer jag alltid göra. Det är du som gjort mig till den jag är idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0