"TACKLING"

Jag tror jag svimmar.
Min mamma är så oteknisk och korkad så det finns inte (I säääy it with lööööve) hon fattar inte mycket min mammi asså, det är nästan läskigt. Hon bad mig seriöst att gå in på youtube skriva tackling trycka på sök, och eh ah? Låter inte så farligt en va? Nej men hon tror att om man skriver häst kommer just den häst videon hon vill se upp. Hon ville se en video från en av stanley cup finalerna, stanley cup är en hockey cup i usa om man ska skriva kortfattat. För att göra historian kort: Min mamma trodde det räckte att skriva tackling för att hitta JUST DEN hockey tacklingen hon ville se. Förstår ni vad jag står ut med varje dag? Och nu kanske ni fattar varför jag är lite trög.
Skoja bara, jag älskar min knäppis mest av allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0