simmar mot summer

Hej!
Nu är jag hemma i sverige igen, har inte orkat skriva och har inte hunnit heller. Blev galet överraskad igår när mina två älsklingar dess & big mich kom och överaskade mig, i love you ni är så bra. Så vi åkte in till stan för en liten picknick vid grönsakstorget typ, haha. Sen åkte dess hem och jag och mich gick till condecco och fika med embla och felicia. Tror inte jag skrattat så mycket på länge när vi tog dom bilderna, herregud asså. Sen vid nio åkte jag hem och på bussen träffa jag sophia, så hon följde med hem till mig och sen gick vi på en lång promenad. Jaaaa, jag gick på en lång promenad. Vi var la ute och gick i nästan två timmar, och gud vad jag saknat den tjejen! Vi hade så mycket att prata om också, var riktigt roligt att träffa henne.
Idag ska jag och min mammi mysa och lite senare ska jag träffa moa, rätt tråkigt inlägg men nu vet ni varför uppdateringen har sugit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0