it's a sky full of lighters

Soon soon soon sitter jag på planet ner till turkiet, side. Nu börjar det bli pirrigt, ska bli så jävla roligt! Hoppas på att det finns folk i min ålder jag kan hänga med där nere ba, pappa funkar ju men ah ni fattar. Pappa sa även att han ville vi skulle åka båt och kolla på djur och sånt. Låter as b, men när jag var mindre och vi var i turkiet så åkte vi en sån båt och det var la runt 30 pers som åkte och man kunde sitta på taket av båten där det var korta staket sen stanna även båten till så man kunde dyka och hoppa från den. Åh, vill åka nu. Kommer dock sakna mina vänner så himla mycket, men imorgon ska jag träffa Linnea och ta en fika och även träffa dessepesse. Najs dag på g!
Nej nu ska ja sova, godnatt & sov gott luvies.






Snart var det ett årsen du och jag stog på flygplatsen och skulle vara med om den bästa resan i våra liv.
Känns så hemskt att åka utan dig, sån jävla ångest som bubblar i mig.
Även om vi inte finns på samma ställe fysiskt, är du alltid med mig i mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0