The worlds greatest

Snackar med min bästa vän i tele, hon tror jag lyssnar nu men egentligen skriver jag..
Även om vi redan gått igenom hur mycket som helst tillsammans, och även om vi inte ens känt varann i ett år en kan inte ord beskriva vad tycker om min Dessiree Viktora Brandt.
Du är den envisaste, egoistiskaste och gapigaste, men du är också den finaste bästaste raraste underbaraste min fina fina gosegris!
Ibland undrar jag vad som hade hänt om vi aldrig träffats, vem hade jag idag då?
Jag suger på sånthär Desse och det vet du, men hoppas du inser hur mycket du gör för mig.
Bara jag ser dig blir jag så himla lycklig.
Du är världens bästa helt enkelt!
Jag älskar dig!
Du och jag, föralltid.



Home is whenever I'm with you sister from another mister (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0