LOVELY

Äääääääntligen helg! Sitter så jädra gött!
Idag gick jag i skolan från nio till kvart i tolv, slutar så tidigt hela terminen ut. Awsomeness!
Idag efter skolan så gick jag, sandra och sofia in till stan softa lite där och sånt. Sen åkte vi till partille för att käka på donken där linnea jobbar nu, hahaha. och när vi står i kassan är det två små ungjävlar som välter en såndär gul skylt ni vet, där det står varning blott golv hela tiden fick flipp och sa kan dom ungjävlarna sluta får damp. då vänder sig personen framför mig om och ba: har du något problem med mina barn eller? eller något sånt kommer inte ihåg vad kärringen sa som förövrigt hade en röv lika stor som afrikas världsdel! ja ba, nej men tycker det är irriterande när dom gör så, sen sa hon massa kommer inte ihåg men sen när hon hade glömt sin fucking bicmac så går hon rätt in i oss tre, hade lust o sparka av hennes hövve men kändes onödigt ;) fyfan säger ja ba. men men, idag ska jag på bio med min fina vän sandra vi ska se den nya filmen burlesque eller något! den verkar skit bra faktiskt :) men nu ska finingen fixa mitt hår sen ska vi äta och sen åker vi!

Saknar dock min älskling desse, home is whenever i'm with you soulmate (L)



Christina är ju rätt snygg endå?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0