L to the O to the V to the E

Idag har jag faktiskt varit riktigt hurtig! Var så uttråkad så även fast jag har feber plockade jag lite på mitt rum, följde med mamma och handla, och fixa mina naglar. När man är sjuk brukar man ju annars ligga i sängen och kallsvettas, men jag tycker det är bättre man gör saker för då tänker man faktiskt inte på det :)
Ville bara ge lite fjäskifjäsk till min mamma, har aldrig träffat en finare människa en henne.
Vad vore jag utan henne egentligen?
Alla säger att dom har världens bästa mamma
men jag tror och vet att min är helt perfekt.
Även fast jag nästan skäller och klagar på henne hela tiden så är det bara en period
och jag tror och vet, att ingen är bättre en henne.
Jag älskar dig, mamma!




världens gosigaste mammmmi, cool skelett effekt endå :):):)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0