j-e-n-n-y

99 saker du inte visste om mig:
1. Fullständigt namn? -
Jenny Victoria Svanung
2. Exakt ålder? - 16 år
3. Vart bor du? - Mölnlycke
4. Bor tillsammans med? - Mamma & pappa (har inga syskon)
5. Husdjur? - Har inget, eller brukar passa min grannes söta chiaoa (stavning?)
6. Färg på ditt hus? - Mörk grått
7. När är du född? - 2 April, 1994
8. Klass? - Går första året på gymnasiet
9. Vilket år tar du studenten? - 2013
10. Något jobb? - Nej
11. När ska du sova ikväll? Efter big brother 
13. Duschat idag? - Yeahman
14. Kramat någon idag? - om jag har
15. Pussat någon idag? - tror fan deee
16. Vad har du ätit? - Mat 
17. Dagens klädsel? - Svarta leggings, vit tunika och svart tröja över
19. Dagens sötnos? - Sofia, haha oj trodde det stog VALKnos ..
20. Dagens roligaste? - Sanna, hahahahah
21. Har du många vänner? - Jadå, min babes e bäst
22. Hur många har du kysst? - Oj det vet jag inte
23. Vem kramade du senast? - Pappsen 
24. Hur många vill du ha sex med? - ;)
25. Hur många har varit otrogna med dig? - ingen
27. Har du pojk-/flickvän? - nope
28. Vem pratade du med i telefon senast? - faaajliip
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - fattar du? :) sandra

FAVORIT:

31. Film? - offside, haha! :D men never say never, kommer bli min favorit när den börjar gå på bio här!
32. Låt? - born to be somebody-justin bieber
33. Mat? - kyckling, potatisgratäng, med en goooo fetaostsallad till. yyyuummmii
34. Dryck? - Cola
37. Stad? - göteborg
38. Land? - turkiet och canada såklart
39. Ämne i skolan? - turism ska bli fuuun
40. År? - va?

SENASTE:
41. Personen du tänkte på? -
jag vet inte faktiskt 
42. Personen du kysste? - passs
43. Gången du spydde? - nyår
44. Gången du grät? - förra veckan
45. Pizzan du åt? - mk special, så gooo
46. Gången du var i göteborg? - idag
47. Gången du var i stockholm? - har aldrig varit där faktiskt!
48. Gången du var full? - förra helgen, he he
49. Gången du var hög? - håller inte på med sånt :)
50. Personen som såg dig gråta? - vet inte ..

ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt? -
vitt
52. Hund eller katt? - hund!! ÅT HELVETTE MED ALLA ÄCKLIGA KATT JÄVLAR
53. Ut och festa eller hemma och mysa? - beror på 
54. Tv-spel eller datorspel? - dator
55. Singel eller upptagen? - båda
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? - bilddagboken såklart <3<3<3<3<3<3<3<3333<333
58. Ragga eller bli uppraggad? -
vet eeej ;)
59. Big brother eller paradise hotel? - bb såklart
60. Svart hår eller blont? - blont
61. Blåa ögon eller bruna? - bruna
62. Choklad eller lakrits? - chokladdd
63. Göteborg eller stockholm? - göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - höger
65. Coca cola eller fanta? - Cola
66. Pizza eller kebab? - pizza
67. Randigt eller prickigt? - randigt
68. Älska eller älskas? - båda
69. Leva eller dö? - leva

ANTAL:
70. Personer du älskar? -
dom vet precis vilka dom är
71. Personer du hatar? - hata är ett starkt ord, men ogillar nåra stycken
72. Personer du har haft sex med? - passs
73. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - vet eeeej
74. Glassar du ätit på en dag? - när jag var liten drog jag i mig mer en 5 vissa dar, haha
75. Gånger du gråtit på ett dyng? - håller inte koll på sånt men ok
76. Gånger du haft minnesluckor? - har hänt nåra gånger
77. Piercingar har du? -
öronen baaa
78. Personer du saknar just nu? - fööööör många ..
79. Gånger ditt hjärta brustit? - många, men mina kära vänner fixar det så lätt igen

VEM:
80. Vill du kyssa nu? -
bra fråga
81. Ska du träffa imorgon? - emilia kanske! woop woooop
82. Sjöng du senast för? - jag o sannisen sjung så fint för oskisen o johannisen idag
83. Hade du senast en konversation med? -
filippp

84. Spelade du tv-spel med senast? - spela buzz hos desse med sandra michelle viktor nisse o krogh
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? - justin tack
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? - en hel del
87. Förtjänar att dö? - ingen
89. Vill du sova brevid inatt? - min desse

VAD:
90. Gör dig glad? -
alla som betyder något för mig
91. Gör dig ledsen? - när andra är ledsna, och när något hemskt hänt justin. he he he
92. Vad vill du helst göra nu? - äta en fet fetaostsalladsjävel
93. Önskar du att du slapp göra? - gå i skolan
94. Vill du ha nu? - justin bieber och sommaaar
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? - för mycket
96. Längtar du till? - sommarn!
97. Tycker du om dina betyg? - dom funkar laaa
98. Ångrar du i ditt liv? - nej, everything happends for a reason :)
99. Är det bästa som har hänt dig? - min mamsssii, love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0