Born to be sombody, and nothing is ever gonna stop me

36 DAGAR!
Nu är det exakt 36 dagar kvar tills det smäller. Som jag väntat, helt sjukt. Min hjärna går på högvarv när jag ens tänker på det, känns inte som att det är sant. Att jag ska se, jag ska se världens snyggaste kille. I verkligen, live. I Danmark, men min bästa vän, med min fina familj. 1 April då smäller det! Kommer bli den bästa upplevelsen och bästa timmarna i hela mitt liv. Utan att överdriva. 1§

Vi åker på fredag morgon nio, vid åtta åker vi hemifrån jag mamma och pappa. Då åker vi och hämtar Desse, och åker sen mot båten. Båten tar cirka 3 timmar, sen är vi framme vid köpenhamn vid tolv. Sen tar det ungefär en till två timmar att ta sig till Herning där vårat hotell är, vi ska bo på det finaste hotellet i Herning. Vi är då framme och incheckade vid två halv tre på hotellet, då blir det att softa och fixa oss tills det smäller! :D

På lördag morgon så går vi upp och äter en god frukost, kan tänka mig att det blir godsaker som pannkakor, rostat bröd, en fet frukt buffe och massa mera! Sen ska nog jag och Desse dra ut och kolla lite på stan, köpa lite smirnoff osv. Mumssss! Sen efter stan så blir det att fixa sig för kvällen äta en god middag med mina päron, sen tillbaka till hotellet för dricka lite och sen blir det nog krogen! Wooop woooop!

På söndag morgon vet jag inte riktigt när vi åker hem, men då blir det att njuta av Danmark och bara njuta av den underbara resan!

FÖRLÅT OM JAG SVÄR NU MEN FAN I HELVETTES JÄVLA FITTFAN VAD JAG  LÄNGTAR! Kommer bli den absolut bästa upplevelsen någonsin, och ni som inte fattat vem vi ska se så är det ingen mindre en .. JUSTIN BIEBER!

Nu kommer en bild bomb på snyggingen! Är det lagligt att se såhär bra ut? Tror fan inte det :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0