-

Danmark, 1 april 2011.

Tror aldrig jag varit, så lycklig och ledsen på samma gång. Jag visste att det skulle bli en kort helg, och att det ALDRIG skulle kunna bli så magiskt igen. Men fyfan vad jag saknar det. Jag och världens bästa vän dess hade den finaste helgen man hade kunnat ha tillsammans förra året i mars. Och det hade aldrig blivit så bra utan mina föräldrar, världens bästa som åkte med oss dit för våran skull. Helt sjukt vad mycket dom har gjort för mig.
Idag regnar det och blåser och vädret i sverige suger. Just nu hade jag kunnat ge allting för att komma tillbaka till underbara danmark, där vi satt och kedjerökte när vi tycker vi var så coola när vi just hade köpt våra bacardi breezer utan att ens behöva visa legg, när vi smet ut klockan halv tolv på natten och kom hem sex på morgonen, när vi låg och bärsa i sängen och kolla på tv, och framför allt: hur jävla bra vi mådde.



Kommentarer
Postat av: D

saknar det så jävla mycket allting va perfekt

2011-12-11 @ 20:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0