SOMMAR

Gud vaaaad jag längtar! Solen lyser just nu och värmen har äntligen börjat komma, skönt att snön är borta nu också!
Visst runt december får det gärna snöa men sen räcker det, och kylan denna vintern var inte att leka med ..
Längtar tills man kan dra på sig ett linne shorts och ba dra ut och njuta av livet. Längtar tills man kan gå och köpa en glass och sätta sig vid en brygga och bara ta det lugnt med vännerna. Längtar tills alla goa sommar kvällar med min älskade vänner! GE MIG SOMMAR HELT SERIÖST.
Just nu känns livet hur bra som helst (tror det har lite med vädret att göra, men sen resan i danmark, den behövdes kan jag lova)
Just nu håller jag på att städa och sortera mitt rum, slänger skit jag inte använder osv. Planerar även för hur mitt nya rum ska se ut! :) Dethär kommer bl.a finnas i mitt nya!!!
Ska ha en fondvägg, vet dock inte vad jag vill ha en men det behöver jag inte bestämma mig nu! Men funderar på någon av dom här, och tyvärr nej ska inte ha en fond vägg på justin ska rama in fina kort på han istället, och ska även köpa täcke och säng överkast med han, och mjukis tröjan. Och lite mer, hehe. Besatt manneeeeeen! ;)
Och över sängen vill jag ha något liknande som detta:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0