#lovelytimes

Hej alihopa! Ni som inte är ute och steker som idioter ;)
Mitt lov har varit underbaaaaart! Har umgåtts med underbara vänner, och haft otroligt roligt! Och är så kul att vara med dig, moa. En äkta vän är du älskling! Och idag kommer min baby desse hem, som jag saknat henne asså. I love you!
Idag har jag varit i stan med mammsen, fått massa fint hihoooooo :):):) Vi åt både frukost och middag i stan, sooooft. Fick också årets först lång klänning, så jävla snyggt var den.
Nu softar jag, och lyssnar sönder på Cody Simpson .. Hur bra som helst yeaaaaahman. Nej nu orkar jag inte skriva mer ligger i en riktigt oskön position asså, så vi hörs när jag kommer hem ikväll.
PUUUUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSEN





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0