Linda elin holz, enda stjärnan på min himmel

Min snygga vän & jag
Vi är ju inte direkt dom som visar hur mycket vi faktiskt tycker om varann.
Och jag tror inte det behövs faktiskt.
Jag hoppas & tror du fattar hur sjukt jävla mycket jag älskar dig!


Vi har haft våra dåliga och bra dagar ihop, men vi har ju alltid hittat tillbaka till varann. Men nu är det slut på det, kommer aldrig låta oss glida ifrån varann så igen. Jag behöver ju dig, det vet du. Vi kompleterar ju varann så bra!
Kommer ihåg i början när jag träffa dig att jag tyckte du var så himla korkad! Du hade svarta kawasaki skor på dig när det var runt -10 .. Trodde aldrig du och jag skulle komma varann så nära, men är otroligt glad & tacksam för det min pärla.
Vet inte riktigt vad jag ska skriva, men vill iallafall passa på att tacka dig älskling för allt du gjort för mig! Du är guld värd. Alla har sina dåliga och bra dagar, men tillsammans klarar vi allt. Och du vet ju hur himla arg jag blir utan dig? Kommer du ihåg videon på min mobil? Stol bilden? (irl skratt, hahaha) Nej men ärligt nu, du är underbar Linda. Tack för att du är så himla förstående, omtänksam och generös mot mig.
Hand i hand i livet ut? Svar: Ja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0