Idag är livet på min sida

Underbara dagar! Känner mig tacksam att jag har så himla älskvärda vänner, en helt underbar familj & släkt.
Jag älskar er alla!

Igår kväll var jag ju som sagt hos farmor, var kul att träffa farfar också. Han är en riktig kämpe! Han har fått stroke flera gånger så han är inte riktigt som han ska, men gud vad man märker hur mycket han & farmor älskar varann. Blir faktiskt rörd när jag ser hur mycket dom gillar varann ..
Iaf, sen runt nio tiden träffa jag moeeeeen. Vi softa gärnet på högadal, snacka om gamla minnen osv, min moa är bäst! Sen drog vi till ica, köpte lite goda saker, drog hem till henne och snacka, garva, och såg lite på film. Tog även en gosig promenad med henne fin fina hund rolleboooy.
Så idag, lördag skulle jag festat röven av mig med min bästisälsklinggosegris linda, men vi har ju tyvärr gäster idag..så nästa helg blir det pang på rödbetan ist! ;) Så mossi kommer hit senare också och gör oss sällskap! Mamma, pappa, tomas (mammas bror) leif (mammas bror) och åsa, leffes tjej är här! Eller fru kanske man säger? Jaja. Och såklart lilla elton, värdens mysigaste vovvve. Så nu ska jag gå ut i solen, ta en bärs, och umgås med min fina familj och busa med elton (hunden, daaaaah)
Vi hörs senare då bilder kommer upp! :) Glad påsk!





Älskar att mitt rum tas över av allas älskling, justin drew bieber (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0