49 dagar

tills jag står med studentmössan på.

tänk att tre år kan gå så fort, jag blir inte rörd av tanken på att skolan snart är slut, utan att tre år som varit dom jobbigaste men även bästa i mitt liv lider mot sitt slut. jag är så himla glad, jag har kämpat på bra med tanke på förutsättningarna, det är inte lätt att sköta skolan när man är tonåring, det tror jag inte någon tycker. är nog mest ledsen att jag inte varje dag kommer få träffa alla underbara människor, men samtidigt är jag så himla sugen på att se vad framtiden har att erbjuda mig. jag önskar också alla i min klass, vänner som ovänner all lycka till till er också. jag hoppas att vi på studentdagen kan umgås som bästa vänner allihopa och ha en oförglömlig dag tillsammans. :)

linda och jag 2011, sicka småttingar.. älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0