ingen utgång denna helg

jaha, hade tänkt få igång denna bloggen ytterst lite har typ tre läsare men endå!
igår kom äntligen rebecca hem, har saknat henne. så var med hennes goa/helt brutalt knäppa familj, vi satt och spelade kort med henne och hennes pojkvän, hennes kompis filip, hennes mamma, hennes systrar och hennes styvpappa. satt från nio till halv två, haha sen var filip snäll och körde hem mig. (tar typ tre minuter att gå men men) fin fredag!

idag skulle jag egentligen ha gått på hockey, men det blev inte så, känner mig helt yr och illamående. ska försöka få hit jazz och chrille en stund ikväll, så jag har en ursäkt att gå ut så jag kan röka. nej nu måste jag sluta, ska ner till affären med mamma och köpa massa gott sen se matchen och bara mysa, livet är allt bra ibland. just det, jag har även städat mit rum och lila rummet! hur grym? hur stökigt som helst i båda och nu är det kliniskt rent. wohooooo pusshaaaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0