jag vill inte att du ska dö

jag älskar dig mamma, blir ju sådär lite finare att i slutet skriva jag älskar dig mamma men egentligen hade det räckt med det men min mamma är fan inte som alla andra.

hon är något av det finaste jag vet, det sötaste jag vet, den snällaste jag vet, den generösaste jag vet. du är allt för mig mamma, så mycket du hjälpt mig igenom och så mycket du har gjort för min skull. helt sjukt, förstår inte själv hur du orkar med mig ibland det hade inte jag gjort haha.

och jag kan lova dig, om du skulle dö försvinna från mig skulle jag aldrig känna lycka igen. du är 46 år gammal och det bästa jag har, inte en text bild låt pengar saker INGENTING kan bevisa hur mycket du betyder för mig. sådan mor sådan dotter.
du är det finaste jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0