JAG HATAR:

lärare
skolan
jag hatar folk som tror dom förstår allt så himla bra när dom i själva verket inte fattar ett jävla piss
jag hatar att bo i tråkiga sverige
jag hatar att bo i göteborg, äcklig incesthåla
jag hatar att folk jag behöver jätte mycket bor så långt bort
jag hatar att den person jag älskar mest av allt inte är sig själv för tillfället
jag hatar att moa bor i dingle när jag vill kunna träffa henne varje dag
jag hatar att jag blir så arg på min mamma när hon är den snällaste jag känner
jag hatar att vår tids generation är så ytlig och dömmande
jag hatar att jag egentligen är så jävla feg
jag hatar att jag stänger in mig själv och låtsas som att allt är bra, när jag innerst inne är totalt förstörd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0