ska bara klaga lite

ligger just nu med min kletiga kropp i min soffa med en tunn filt på mig, har ont i hela min kropp, ni trögfattade jävlar som är efterblivna jag har feber om ni undrar. mina händer är stela så tar ett år att skriva också. har druckit en hel ramlösa och kissat en gång bara för det är så otroligt jobbigt att resa sig upp. har ont i armbågen nu också. har dessutom ont i magen bara för jag ätit massa stark jävla kina mat. skoja, den var inte stark alls men jag åt för mycket av den så ont i magen har jag. nu ska jag fortsätta kolla på mtv, dom är sjuka där-ska bli som dom när jag blir stor.
skrivet av: jenny svanung

'

djuret behövde lägga en brak, tur att han kom och höll emot trycket. annars hade jordens undergång skett för länge sen. never get in .. ääh, kom aldrig emellan djuret och det djuret vill ha. det blir din död!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0