HISS/DISS

HISS

Värmen!

Älskar värmen, älskar solen, älskar att man slipper ha stora feta jackor på sig! Underbart. Våren/sommaren är verkligen tiden då man blir kär, då man skiter i vad klockan är, i vad man gör bara man går ut känner man att man gör något. Vad vore livet utan sommaren egentligen?

Twitter!

JAG ÄLSKAR TWITTER. Helt ärligt, så sjukt mycket roligare en facebook. Där kan man skriva precis vad man känner utan att någon lägger sig, där är man helt ärlig mot främlingar. Och man kan även följa Justin och alla kändisar! Bästa sidan någonsin.

Britney Spears!

Otippat? Kanske det, men denna tjejen har jag gillat sen hennes hit låtar! One more time, I'm not a girl osv osv. Hon är fan awsome! Och hennes nya låtar med hennes techno liknande stuk är ju öronorgasm.. Dessutom har hon tagit tag i livet nu och uppfostrar hennes två söner utmärkt! You go girlfriend ;)


DISS

Bussen

Omg, gick på bussen och det kändes som att gå in i en bastu. Förstår verkligen inte hur buss chaffisarna pallar den hetta som är på bussen? Dessutom så verkar folk fått en boll i hövvet, nu verkar ju alla ta bussen till jobbet skolan osv istället för bilen. Snälla, för min skull. Börja åka bil, orkar inte sitta på en överfull buss varje dag till skolan. TACK PÅ FÖRHAND.

Fjortisar

Misstolka mig inte nu men seriöst, äckliga fjortisjävlar som sitter längst bak i bussen och skriker-spelar hög musik-och är allmänt jävla irriterande. Horungar håll käften när ni är ute i allmänheten, vi vill inte höra era sönder knullade röster!

Eric Saade

Han må vara sjukt snygg, men vad fan Sverige? Danny & the Moniker var ju så himla mycket bättre! Att skicka iväg en pojk som sjunger om att han ska bli populär är la inte det smartaste. Jag skäms Sverige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0