HÅKAN HELLSTRÖM

Jag gillar han nu, tror inte folk fattar hur anti jag varit mot hans musik förut. Nu är jag helt fast! Har redan några favvisar faktiskt .. Gud vad händer med mig. Jaja!
Hans konsert var något av det mest fantastiska jag någonsin varit med om faktiskt, hiho.
Har ju inte uppdaterat på ett bra tag nu, men har varit upptagen med att ha suttit i 30+ sol, legat på hård stenfalt och försökt sova, legat på en filt i skogen med tusen pissmyror på mig. Låter rätt hemskt va? Nej det var det faktiskt inte, har köat i sammanlagt nitton timmar för att komma längst fram på håkan. Lyckades vi? SVAR JA. När det hade gått runt tre timmar så kändes det som om tiden gick hur långsamt som helst men efter ett tag flöt allt på och mer och mer folk började komma. Vi var faktiskt nummer 40-46 av runt 20000. Det var jag michelle desiree embla susanna och oskar som köa tillsammans, och dom gjorde det hela så sjukt roligt.
Allt är så himla bra nu, och på onsdag åker jag till turkiet åker jag till turkiet. YESYESYEEEEEES. Nej nu får vi nog höras senare kära vänner, kollar på brooke knows best på mtw, haha hon är rolig. HAJDO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0