okej det räcker inte

så fort man sätter sin fot innanför dörren kommer alla dom jobbiga ångestfulla mindfuckade tankarna upp i hövvet dirr.
jag är så tom i huvudet idag att jag inte vet vad, tror det beror på att min förra bästa kompis som jag just nu hatar åkte utomlands med hennes nya bästa vän idag. varför är tjejer så jävla jobbiga för? önska verkligen att jag var kille ibland, hade varit så himla skönt. - snopp isf.
vet inte vad man kan skriva mera, men på fem sekunder känns allt hur bra som helst och sen två sekunder senare känns allt skit. är det något fel på mig eller något, eller är det normalt att känna såhär? för de kan vara jävligt jobbigt asså. känns som denna bloggen börjar bli emo emo emo, men fan vad skönt det är asså. bara skriva av sig liksom.
idag har varit den jobbigaste dagen sen ett år tillbaka fyfan. och ingen, ingen och ingen förstår. nu ska jag se på film dricka cola och gråta.
BYE BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0