MEN HUR KAN MAN SÄTTA ORD PÅ KÄNSLOR?

Nu kommer en riktigt konstig text som inte har något sammanhang alls.
Fan fan fan, jag är så jävla förvirrad idag. Beror på nog att jag är så sjukt bakis och hövvet känns som en bomb, men fan fan fan fan. Jag hatar denna ständiga tanken av vad fan jag gör om fem år. Vad vill jag göra efter jag gått ut plus? Sälja korv på franks? Vika kläder på bikbok? Jobba på cafe och tjäna dåligt? HELVETTE. Visst det är två år kvar nu men jag har aboslut ingen aning om vad jag vill bli, och detta måste man ju typ planera innan? Eller? Man måste ju ändå ha lite funderingar, tyvärr har jag för många.
Sen kommer det andra problemet, varför kan jag aldrig bli kär i någon? Jag vill så gärna bli det men det händer ju aldrig, är det något fel på mig? Jag börjar alltid bara "gilla folk". Och det är ju förfan meningslöst, för då vet man ju att det aldrig kommer bli något. Detta kanske beror på att jag bara varit kär en gång på riktigt, och bara haft ett riktigt förhållande. Och för det andra så bor alla bra killar så fucking långt bort. När jag blir stor ska jag ha ett super duper snabbt jet plan, precis som justin! Jag och han har typ samma visioner ba att det inte går så bra för mig, hehe.
Och sist men inte minst vill jag tacka dig min andra halva Desse.
I LOVE YOU BEBO



Kommentarer
Postat av: S

Kärlek hittar man inte först när man inte letar efter den! :) Du har två år på dig att välja vad du vill jobba med, och dina första jobb måste inte vara något du vill göra föralltid. Man måste prova sig fram för att veta, du har hela livet på dig. Ingen stress J, livet kommer lösa sig bra för dig. <3

2011-07-05 @ 05:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0